söndag 11 oktober 2009

Smyckesbeställningar

Även om det inte blir så mycket sytt nu för tiden så sitter jag inte direkt sysslolös. Här är några smyckesbeställningar som jag gjort sista veckan. Jag har lagt in fler halsbandsbeställningar i galleriet i butiken.









Armband med glasberlocker och tibetsilver



Armband (liknande jag har gjort tidigare), halsband (med röd ängel) och örhängen. Fint set som passar till jul.



En beställning från min mormor ^^ Barn och barnbarn kanske man tror att det är men nej, hon har varit hunduppfödare och det här är namnen på hennes favorithundar :D

6 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vilka fina smycken, gillade särskilt armbandet i pandora-stil! Använder inte så mycket armband själv men önskar jag gjorde det när man ser dina fina! (Och skulle nog göra det om jag skaffade ett av dig...=))

LillaBarn sa...

Jättefina! Jag gillar ju namnsmyckena nåt helt fantastiskt. Har du Paypal??? Jag skulle vilja ha ett, men kan bara betala genom Paypal eftersom jag inte har någon svensk bank här. Man kan visserligen betala genom utländsk bank men det koster typ 200kr =(
Har ju köpt bokstavsstämpelgrejorna, men längre än så kommer jag inte just nu...

Tanjis sa...

Tack! :)
Det var lite extra jobb den här gången men det var kul att få testa.

Va mycket fint det fanns här då!
Jag gillar smyckena, funderar på att beställa ett till mig själv faktiskt. Rolig idé från din mormor,tycke det var kul! :)

MADELEINE sa...

Vad kostar det andra halsbandet, det med två brickor?? Skulle vilja ha med barnens namn!!!

lainestuff sa...

Jättefina!
Mvh Lainestuff

LillaBarn sa...

Skickade en email till hotmailadressen =)